poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kartki świąteczne

Co roku staram się robić z dziećmi kartki świąteczne. Te zostały wykonane z moją pierwszą zerówką podczas Wigilii klasowej i wręczone rodzicom po powrocie do domu.


A to ubiegłoroczne prace na konkurs plastyczny



To już tegoroczne prace na konkurs plastyczny (zaplanowałam sobie robienie prac na ostatnią chwilę i miałam tylko 5 dzieci w grupie, bo resztę dopadł wirus)
W tym roku postanowiliśmy wysłać rodzicom życzenia świąteczne na własnoręcznie wykonanych kartkach. Oto i one






3 komentarze:

  1. Witam, piękne rzeczy Pani tworzy ze swoimi uczniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero raczkuje, od lutego będę wychowawcą klasy 1, teraz jestem tam nauczycielem wspomagającym. Przez przypadek trafiłam na Pani bloga i jestem zachwycona zaangażowaniem Pani w pracę. Czekam na więcej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt uwielbiam moją pracę, a jak mogę jeszcze komuś pomóc, zainspirować jestem podwójnie szczęśliwa. Zapraszam do mnie częściej i powodzenia z pierwszą klasą:)

    OdpowiedzUsuń