środa, 2 kwietnia 2014

9 Forum Wychowania Przedszkolnego- wrażenia po pierwszym dniu

W Krakowie trwa Święto Wychowania Przedszkolnego czyli 9 Forum organizowane przez Redakcję Miesięcznika "Bliżej Przedszkola" w którym mam szczęście drugi raz uczestniczyć. Tegoroczne forum odbywa się w Starej Zajezdni Tramwajowej na krakowskim Kazimierzu. Miejsce bardzo klimatyczne, ale sala wykładowa jest strasznie duża i nie wiem czy Ci w ostatnich rzędach coś widzą. Ja siedzę w pierwszym, więc widoki mam przednie. Tylko na początku bardzo zmarzłam, brrr. Co mi się nie podoba, to to, że stanowiska firm są po bokach na sali, a nie tak jak było w zeszłym roku na korytarzu. Wtedy przy mniej ciekawym wykładzie można było sobie podejść i zrobić zakupy bez kolejek. Teraz jest to niemożliwe. Jak już jesteśmy przy wykładach to możecie sobie zobaczyć kto Ci nam się prezentował. W skrócie głównym tematem dnia była kreatywność. Jak zwykle rewelacyjne wystąpienie miał Pan Dariusz Okrzesik, podobała mi się również prezentacja podróżników- Magdy i Marcina Musiałów. Bardzo podobał mi się sposób prezentacji Pana Bernarda Frugi i Magdaleny Łużniak-Piechy (oczywiście treść też była ciekawa, ale jednak wrażenie zrobił na mnie sposób prezentacji- modulowanie głosem, granie całym ciałem i wysoka kultura języka). Po przerwach zabawiała nas Monika Kluza- dla mnie to była tylko powtórka, bo znam to wszystko z warsztatów. 
Pewnie jesteście ciekawi co dostaliśmy od sponsorów. Ja jestem gadżeciara i muszę przyznać, że trochę jestem zawiedziona w tej gestii. Tradycyjna podkładka z MACa, trzy długopisy, dwa notesy, dwie teczki, czasopismo i pełno katalogów reklamowych. A i siatka wielorazowa:) Myślę, że wydawnictwa mogłyby więcej zainwestować w coś trwałego przydatnego w pracy nauczyciela np. jakieś małe kosmetyczki przydatne przy zbieraniu pieniędzy klasowych, segregator, małe notesy czy torby ekologiczne. Przy dużej produkcji koszty są niewielkie, a nauczyciel używa tego ciągle i robi im reklamę. Katalogi lądują od razu w koszu, chcę zobaczyć co oferuje dana firma to wchodze na ich stronę.
Miałam to szczęście, że udało mi się wygrać nagrodę od "Bliżej Przedszkola"- trzy książki, czapkę i planszę z pierwszą pomocą. Za wypełnienie ankiety wylosowałam maskotkę- pieska, a za inną dostałam śmieszną zakładkę.
I na koniec moje skromne zakupy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz